Hjælp

Ofte stillede spøgsmål

For at få de mest opdaterede oplysninger om forventet leveringstid skal du tjekke din ordrestatus på ordrehistoriksiden (du skal bruge den e-mail-adresse og adgangskode, som du brugte ved oprettelse af din konto):

Hvis der står Færdiggjort, så er ordren afsendt.

Hvis der står Behandles, så venter vi måske på, at varen går på lager - kontakt os for at finde ud af det.

Hvis du ikke loggede på eller oprettede en konto, da du bestilte, skal du tjekke din e-mail. Vi sender dig regelmæssige opdateringer om din ordre, herunder hvornår den er afsendt.

For alle varer på lager og print on demand-ordrer og særlige ordrepublikationer anslår vi en leveringsdato i din bekræftelses-e-mail. Bemærk dog, at vi ikke angiver en dato for varer, der vises som 'Er bestilt, afsendes normalt inden for 2-4 uger', da de i øjeblikket er udsolgt.

Digitale noder er umiddelbart tilgængelige, efter du har afgivet din bestilling. Du kan få adgang til dem i dit Digitalt indhold - bibliotek.

Se også:

Den letteste måde at komme i kontakt med os på er ved at udfylde formularen på Kontakt os-siden.


Du kan også:

Sende en e-mail til help@musicroom.com

Ringe til vores callcenter på +44 1284 725 725.

For at se alle kontaktmuligheder, se vores Kontakt os-side.

For bestillinger til Danmark:

Luftpost

  • kr. 44,30 for ordrer under kr. 270
  • GRATIS for ordrer over kr. 270

UPS Express

  • kr. 183.10 for ordrer under kr. 1000
  • GRATIS for ordrer over kr. 1000

Se vores Leveringsomkostninger side for mere information om tid og omkostninger.

For levering til andre lande, vælg venligst dit land nedenfor:

Ja. Du kan returnere de fleste varer til os inden for 30 dage og få fuld refundering. Venligst kig på vores Returneringspolitik for flere detaljer om, hvordan man sender retur.